Måndag 15 juni

For ner till Villis på morgonen vid nio. Fikade på Stenmans och gjorde sen
några saker. Så jag glömde helt bort att vi skulle vara på tandläkaren för en
gruppträff för Leo. Men ringde till Johanna och kollade om det var nåt jag hade
missat och det var det inte.

När sen lunchen var avklarad så for vi ut till Granberget och blev där hela dagen.
Peter och pappa Hasse var ute och höll på med att fixa och trixa. Jag och Leo vi
höll oss inne hela tiden. Det var tråkigt väder idag med. Bara regn. Fast något
uppehåll nu och då faktiskt.

Åt middag där och sen åkte vi in på samhälle igen. Peter gjorde nå ärende och
sen begav vi oss hemåt. Hjälptes åt att plocka bort alla saker och göra iordning
Leo för att lägga honom. La han lite fter åtta.

Och nu sitter vi och ser på Cityakuten. Sista avsnittet. Riktigt spännande. Måste
skynda mig tillbaka nu innan pausen är slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0