Måndag 22 juni

Blev en riktigt lugn dag för jag och Leo. Peter for redan fem i morse och skulle
köra lastbil. Så som sagt en lugn dag för oss :)



Leo sov mellan ett och två ungefär. Och efter han sovit så ringde jag ner Ante
för han skulle få hjälpa mig. Vi körde bort papper-, glas-, plastinsamlingen.
For sen in på Maries och köpte glass.

Sen hemma igen tog vi det lugnt. Leo hann sova i 45 minuter till och efter han
hade vaknat gick vi upp till mamma. Fick middag där. Både jag och Leo. Peter
kom sen dit vid sju. Åkte hem med han i racern ;)

Fortsatte med att ta det lugnt :) Ante kom ner och vi ha spelat lite. Gick hem nu igen.
Å nu ska vi se om Leo börjar bli trött så vi kan lägga honom. Men det verkar skumt ;)



Lite kaxig man är ;) Håller flaskan själv med en hand. Men det har han gjort flera
gånger förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0