Måndag 8 juni

For ner på samhälle efter vi hade fikat och vaknat till. Och på morgonen
pratade jag också med pappa. Och han mådde lite bättre då.

Väl nere på samhälle hände det inte mycket. Peter gjorde några saker
och jag gjorde några saker. Bla städade jag taxin :)

Vi for hem igen efter kl tre. Tog det lugnt väl hemma och bara softade.
Gjorde middag vid femtiden. Pratade med pappa lite till. Men nu hade
han ont igen. Han blir kvar i Lycksele någon dag till. Peters pappa skickade
ett par skor och en jacka med en taxi som skulle dit idag. Vi hann ju inte med
att tänka på något sådant då han for igårkväll. Men nu har han ju något :)

Sen när middagen var bortplockad och så då blev det skumbad för Leo.
Det tyckte han var riktigt kul.



Sen blev det en tupplur på soffan också :)



Så nu har jag nästan nyligen lagt han i sängen sin. Gav han en vällingskvätt
också. Peter han gick på möte för palttinget han. Men det gjorde han vid sju.
Leo la jag vid åtta :)

Nu kom Peter tillbaka så nu ska vi ta och gå och duscha. Ses ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0