Midsommardan!

Den 20 juni

GRATTIS Lina på din dag. Idag fyller du 22 år :D Kram på dig :)



Till lördagen då. Gick upp till mamma vid halv tio. Spelade melodikrysset. Gick bra.
Var där sen till halv ett ca. Drog då till Sibirien och tittade på Folkrace. Jättekul. Hjälpte
till som funktionärer också. Peter var vid en postering och jag var vid starten. Hade grus
i munnen hela dan. Och fullt i håret ;)

Leo hade vi lämnat uppe hos mamma. Men han hade haft kul ändå. När han hade vaknat
efter sin sovstund hade han suttit med pappa min hela 45 min sa mamma. Och inte blivit
ledsen. Annars brukar han bli det men inte idag. Men han är ju som sagt fortfarande sjuk.



När jag och Peter kom tillbaka från folkracet så bjöd mamma och pappa på grillat och 
lite mer bla midsommarmat. Gott gott var det. 

Jag gick hem då vi hade ätit för Eva kom förbi en sväng. Peter var kvar där uppe en stund 
för Leo satt och badade med Anna. Ante kom sen ner efter en stund och när Peter också 
kommit hem då for jag och Ante bort till skogsbilvägen. Ante körde lite och jag tittade på
vyerna. Och helt plötsligt har man sett 3 älgar. Tyckte det var riktigt mäktigt jag ;) och Ante med. 

Å nu har vi precis kommit hem så ska ta och spela lite Wii. Och kanske käka lite glass. Hörs ;)

 

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha tack :) men ser ju ut som en rugguggla på kortet. Men men är ju bara i fjälls :)

2009-06-20 @ 22:02:59
URL: http://www.pepitalady.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0