Onsdag 10 juni

Grattis Mickis till körkortet :D Nu kan du köra upp hit och hälsa på :D

Denna dagen bjöd då bara på ett riktigt pissväder. Har regnat och varit
grått hela dagen. Men behövde ändå fara ner på Villis vid nio. Hämtade
pappa och Anna först. Lämnade Anna på dagis. Pappa följde med ner.
Vi skulle ju ner och besikta starlet :) Men den gick inte igenom. Fast det
var ett riktigt lättåtgärdat fel så Peter for och beställde det som skulle bytas.

For sen hem en sväng. Hade glömt ett viktigt papper vi skulle ha med oss ner.
Så när vi ändå var hemma åt vi lunch innan vi begav oss neröver igen. Väl då
nere gick vi in på babyhörnan och köpte en ny bilbarnstol till Leo. Har inte haft
någon så nu när skatteåterbäringen kom in på kontot idag så skyndade vi oss
att köpa en. Och den var så fin så ;)

Var nere sen en stund till på samhälle och for sen hem. Då hade kl hunnit bli
kring halv fem. Så Peter började med middag. Pannkakor blev det :) mums.
Och jag gav Leo middag. När han hade varit duktig att äta upp allt fick han en
bragokaka :)  Goungen min ;)



Sen har det bara varit en lugn kväll. Eva kom förbi en sväng och lånade duschen
och så kom Ante ner som snällast bara och sa hej. Även pappa tittade in :)
La Leo vid åtta och nu ska jag ta och gå till tv. Glo lite där och sen blir det nog sova.


Kommentarer
Postat av: mikaela

TAAACK, jafan jag ska upp i sommar! :D

2009-06-11 @ 10:48:08
URL: http://mickissch.blogg.se/
Postat av: Elin

Vilken liten sötis :D

2009-06-11 @ 21:38:58
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0