Onsdag 17 juni

Tog det lugnt på morgonen och for sen upp vid tio till mamma och hämtade
hon och Anna. Anna lämnade vi i Laxbäcken och sen när vi kom till Villis lämnade
jag och mamma av Peter och Leo vid sjukan. Sen stack jag och mamma till Lycksele.

Mamma skulle vara på sjukan vid två så när vi kom fram lite efter tolv så for vi först
till Jysk och sen till Dollar. Blev inköp på båda ställena. Sen till sjukan. När vi var klar
där for vi och åt. När maten hade ätits upp drog vi till systemet och sen hem.

Var hemma i Vilhelmina igen lite efter fem. Hämtade upp Peter och Leo i Granberget.
Tog med pappa Hasse också och lämnade av honom på hotelle. For vidare till Laxbäcken
och hämtade Anna. Sen var det bara hem kvar ;)

Väl hemma blev det att packa ur bilen. Satte oss sen i soffan och myste en stund. Peter
gick sen och badade Leo medans jag och Ante spelade Wii. Jag satt uppe med Leo till
tio igårkväll innan han somnade så det var Peters tur ikväll. Och bara för att det var Peter
så somnade Leo redan efter åtta. I pappas famn ;) Och det var för att han var lite ledsen
och bråkigt. Han är inte riktigt kry än heller.



Nä ska gå nu och kik när Ante och Peter spelar Wii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0