Onsdag 24 juni

Blev en ändå ganska så lugn dag idag med. Har varit strålande fint väder så efter tolv då
Leo hade fått lunch gick vi ut och gick. Tog en lång krok upp till pappa, Ante, Stefan och
Anna. Gick sen samma väg tillbaka. Då vi kom hem bytte jag kläder på Leo. Blev shorts
och en kortärmad body :) Vilken cooling det blev då ;)



La sen Leo inne mellan två-tre tiden. Han sov sen till halv sex. Jag softa bara medans.
Satt vid dator och kolla runt och spelade lite Wii. Har inte köpt nå blommor än så ha
inget att vara ute och hålla på med. Pappa var ner och klippte gräset också :)

När Leo vaknade gick vi upp till mamma. Fick lite middag där. Mamma gav Leo
medans jag tuggade i mig min mat ;) Gick ut en sväng där uppe sen och kollade när
Ante och Anna studsade på den nya studsmattan. Leo provade också en liten stund
med hjälp av mig :)

Gick sen hem och inväntade Peter. Han kom hem lite efter sju. Och så har morfar
hunnit vara in en sväng och kolla hur det var med oss. Å nu för bara en stund sen la
vi Leo. Han var inte riktigt med på att vilja sova inte. Fanns ju mycket annat att göra ;)



Nä nu ska man väl glo lite på tv som vanligt och sen slänga sig i sängen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0