Söndag 14 juni

Idag har det varit ett riktigt skitväder. Har regnat konstant hela dagen.
Så blev en riktig innedag idag. For upp till mamma som snällast vid
ett tiden. Kände oss lata då så vi tog lillstarletten. Men vadå ;) Man vill ju
inte bli blöt heller ;)

For hem igen vid halv tre och la Leo. Han somnade direkt. Så vi satte
oss vid tv och slog igång en film. Precis då vi sett den klart vaknade Leo.
Så slängde oss in i starletten igen och for upp till mamma. Blev middag
där uppe. Mamma hade gjort fiskgratäng och så fanns det rester från
igår då vi grillade.

For hem igen vid sju. Peter skulle försöka lägga Leo medans jag duschade.
Men gick inte nå bra. Han ville bara vara med mamma ikväll. Och så har lill
gubben min blivit förkyld igen. Inte så mycket rinnig näsa men hosta och feber.
Så jag tog han så fort jag hade duschat klart och Peter gick upp till Ante. Dom
skulle spela dator dom två.

Ha precis lagt ner Leo nu igen men tror jag får gå och ta upp han en stund till.
Så måste kila nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0