Tisdag 16 juni

Leo blir hela 11 månader idag :) Vad min lillkille börjar bli stor. Bara en månad
kvar nu innan det blir ettårskalas. Hoppas det är fint väder då :)



Nu till tisdagen då. For upp och hämtade Ante innan vi for ner på samhälle idag.
Han skulle in på arbetsförmedlingen. Följde med han upp och hjälpte honom.
Hade skjutsat in Peter och Leo till Granberget innan.

Så när vi var klara på af så köpte vi med oss mat in. Det blev NirNois idag. Mums ;)
Satt och åt i lugnan ro. Leo låg och sov så. Och Peter hade hittat ett tv spel han. Så
fick glo på det medans man åt då. Jätte spännande :p

Var där ute till kl fyra. For sen hemåt. Mamma ringde medans vi var på väg hem och
frågade om vi ville ha fiskpinnar. Och inte tackar man nej till middag inte :D For hem
efter middagen.

Och har fram till nu suttit och spelat Wii. Vi fick låna det av Jonte. Och de e så kul :)
När man kom på hur man ska göra. Eva kom också förbi en sväng medans vi satt
och spela. Hon kom och lånade duschen och glodd sen på vi ett tag :D

Tog en paus nu för att lägga Leo och skriva några rader här. Och nu tycker jag att jag
gjort det. Ska ta och dra mig till duschen nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0