Tisdag 2 juni

Då ska vi se vad som hänt idag då.

For ner i morse vid nio jag Peter och Leo. Skulle besikta pappas
bil. Det var bara efterkoll så det gick superfort. Var klar på fem minuter.
Och den gick igenom prickfritt ;)

For sen så Peter fick svetsa ett tag. Jag satt i bilen medans och Leo
sov bredvid mig i barnstolen. När han hade svetsat ett tag for vi upp
till taxi och städade bilen. Var så skitig att det behövdes en makeover.
När vi var klar med det följde vi med farfar hasse till hotelle och åt lunch.

När lunchen var över bar det iväg ut till Granberget. Var där till lite efter fyra.
Jag och Leo var inne och dom andra två var ute och kapade ved. Leo hann  
somna på soffan i två timmar också ;)  Då vi for hem stannade vi till på OK
och tog ut paket sen stannade vi på ica och handlade. Stannade också till
hos mormor och morfar och hämtade Anna. Och så fick Leo kläder :)

När vi kom hem blev det middag för alla tre. Tog det sen bara lugnt. Titta
på tv och myste. Och nu har vi precis lagt Leo. Få se vad vi gör nu :D



Ett riktigt busfrö :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0