Tisdag 30 juni

Ska skynda mig att skriva detta inlägg.

Dagen började ganska lugnt. Inga större händelser. Var först vid tolv det hände grejer.
Pappa kom ner och hämtade Leo och jag drog ner på samhälle. Tankade starlett och
tog ut paket. Hämtade sen Lina och körde ut på bilprovningen. Dom hade drop in på efter
kontroller så passade på idag att göra den. Och nu gick den igenom helt. Bara att tuta
och köra nu.

For sen och handlade. Lina följde och hjälpte mig. For sen och lämnade henne så hon
fick ta sin egen bil och for efter det hemåt. Packade upp alla varor och gick sen upp
och hämtade Leo. Tog det sen lugnt mest hela eftermiddagen. Lina hann in och kolla
hur vi hade det också.

Nu för bara en stund sedan duschade jag och Leo. Han satt i badbaljan och jag duschade
som vanligt. Torkade oss sen och nu har jag lagt honom.

Ska skynda mig nu att avsluta detta med en bild på goungen. Sen blir det tv. Allsång på
Skansen.
Och efter det Morden i Midsomer. Den ultimata tvkvällen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0