Tisdag 9 juni

For ner på samhälle idag med. Gjorde inte mycket där nere. Inte förren vid
lite efter tolv. Då la vi ner Leo i vagnen och gick upp till folkan. Köpte oss lite
lunch där och så var det mammaträff där också. Det kom några mammor
och satt då och pratade och hade det trevligt medans småbarna busade :)

Gick därifrån vid tre tror jag kl var. Gick tillbaka ner på taxi där vi hade bilen.
For sen upp mot Fianberg. Skulle köra upp en reservdel till lastbilen. När
det var gjort begav vi oss hemåt. Släppte av Peter i Laxbäcken. Han skulle
hjälpa morfar att sätta potatis. Själv for jag hem till mamma. Blev middag där :)

For sen hem. Har småfixat ocxh plockat och Leo busade runt på
golvet. När jag bytt till pyjamas på han kollade jag ut genom köksfönstret
och fick se att polisen stod där. Så ringde ner pappsen hit då. Han tycker
det är roligt att kolla när dom har fartkontroll här så ;) Å jo han kom hem idag.
Dom hittade inge fel på han. Konstigt tycker man. Men han hade fått genomgå
en massa prov och lämna blodprov. Så få se framöver hur det går för han.



Så satt då och kollade på medans som sagt polisen stod här. Och så kom
Peter hem och morfar kom in och hälsade på :)



Nä nu få det räcka ikväll. Ska försöka få min son i säng nu. Han var riktigt envis
med att vilja somna ikväll så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0