Torsdag 11 juni

For ner till Granberget och var där hela dagen idag. Peter har varit
ute och hållit på med ved och jag var inne med Leo och Tobbe och Jonte.
For in och åt lite lunch däremmellan vi alla fyra.

Köpte sen pizza innan vi for hem vid fyra. Åt det uppe hos mamma och
pappa. Det var Antes önske middag idag. Då han som sagt fyller år :)
Försökte sen med att sova ner Leo en stund. Han var så trött. Och innan
slutet lyckades det. Peter fick gå en sväng med vagnen bara. Jag dukade
på bordet medans och sen inväntade vi gästerna som Ante bjudit dit på tårta.

For hem lite efter sju. Roade Leo ett tag och nu har vi lagt han. Peter gjorde
välling och jag bytte om till pyjamas på lillgubben. Så nu ska jag ta pch slänga
mig in i duschen. Sen blir det tv en stund.



Sätter in en bild på coolingen också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0