Torsdag 18 juni

Tog det riktigt lugnt på förmiddagen. Var bara hemma. Det var först vid ett tiden
ca som jag då följde med mamma och pappa ner på samhälle och handlade.
Peter var hemma för Leo hade sin sovstund då.

Vi kom hem igen efter fyra tror jag kl var. Har inte haft någon riktigt koll på tiden idag så.
Och när man kom hem fortsatte man att ta det lugnt ett tag till. Sen gick vi ut en sväng
och gick med nya vagnen. Gick jätte bra det. Gick upp till mamma och sa hej. Hämtade
några varor som var mina. Gick sen och hälsade på hos Lasse. Hans dotter Katarina
hade kommit upp med familjen. Blev där en stund. Gick hem efter sju.
 
Klädde om till pyjamas både jag och Leo och sen fick Leo lite fika. Och nu ser jag att han
har somnat i pappas knä. Gullunge :)

Nä tror jag ska ta och gå och ta mig lite fika nu och glo på tv :)





Två bilder på gullungen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0