Torsdag 25 juni

Blev en riktigt lugn morgon för jag och Leo. Leo vaknade inte förren strax innan nio.
Så blev en riktig sovmorgon. Peter for redan vid fem i morse han. Som han gjort hela
veckan. Så när vi bytt blöja fikade jag och Leo. Sen blev han trött igen vid halv elva så
sov en stund till då. Jag passade på att vila mig lite till själv.

Sen sov han igen vid ett. Efter lunchen. Sov då till halv tre ungefär. Medans blev det
inte mycket gjort för mig själv. Hade som inte lust med något. Och när han då hade
vaknat gjorde vi oss iordning och for ner på samhälle. Mötte upp Peter där och gick in
på posten. Hämtade ut Peters nya körkort. Gjorde lite mer ärenden och for hem igen
efter halv sex. Leo sov nästan en timme till.

Väl hemma blev det middag till oss alla. Tog det lugnt en liten stund. Sen blev det bad
för Leo. Efter badet blev det saft och sen sängen. Han somnade nästan direkt. Och nu
sitter jag och ser på Supersize vs Superskinny. Väldigt intressant program tycker jag.
Å snart börjar det igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0