Torsdag 4 juni

Blev en dag nere på samhälle idag med. Skjutsade ner Peter
och for sen hem som snällast igen och lämnade Leo hos mamma.
Så han har varit där hela dagen. På vägen ner igen hämtade jag upp
Eva. Hämtade Peter och for å åt lunch.

När lunchen var avklarad körde vi omkring en stund och raggade bara.
Hämtade Eja och for sen ner på Second Hand. Hittade ett par ursnygga
skor för ynka 30 kr. Eva lånade mig lite så jag kunde köpa dom. Gullunge ;)
Drog sen ner till Pekås. Köpte tavelramar och Eja köpte fika. For hem till
henne och fikade då vi var klara där nere.

Då vi fikat for jag och Eva ner till Secondhand igen. Eva skulle köpa stolar.
Nicke kom ner dit och hämtade henne. Han tog två stolar och jag tog två.
For sen upp och hämtade Peter på vägverket. Sen upp och hämta Ante och
sen ner till OK. Hämtade Hasse. Mycket körande men gick till slut :p

På hemvägen stannade vi då först i Laxbäcken och lämnade av stolarna
sen i malgovik och köpte mjölk till mamma. Då vi kom hem bar vi in alla saker
i huset. Hasse tog buggyn som han hade lånat och for ner på samhälle igen.
Sen gick vi upp till mamma. Åt middag där.

Väntade sen på att kl skulle bli sex. Gick då över till dagiset Skansken och fick
avslutningsfika. Det ska ju tyvärr stänga så. Men hade trevligt. Många som kom dit :)
Gick hem halv åtta. Badade Leo och nu för bara en liten stund sedan la vi han. 

Och imorgon är det en stor dag då Lillebror Ante tar Studenten :D Ojojoj vad tiden
har gått fort. Tyckte att jag nyss tog studenten men det är ju 3 år sedan :p

Nä nog skrivet för idag. Blev ett riktigt långt inlägg :p Natti natt :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0