Fredag 090306

Fikade på morgonen och sen så följde jag med Peter ner på

Villis. Jag tog en bil och Peter tog taxin. Han skulle ju jobba så.

Följde med för tyckte det var så tråkigt att sitta hemma.

Så jag och Leo har suttit nere på taxi hela dagen. Pratat med Lena

och haft det trevligt.


Sen då där vid tolv ca kom peters pappa Hasse och hämtade jag

och Leo. Peter skulle bara köra en körning och sen kom han med.

Vi skulle på hotellet och äta lunch. Och det var jättegott. Typ grillspett,

antingen kyckling eller fläskkött. Och så var det bearniesås (vet inte hur

det stavas) och ugnsgrillad klyftpotatis till. Till efterrätt var det då
kladdkaka med grädde. Det vattnas i munnen bara av att skriva det.

Efter lunchen åkte vi tillbaka på taxi. Då skulle jag försöka få Leo att somna
en stund. Och efter ett tag så lyckades det. Då tog jag bilen och
for och gjorde ett träningspass. Lena kollade Leo medans han sov.

For hem då Leo vaknade och då vi varit hemma en stund kom Lina upp.
Hasse åkte upp med Peter. Dom skulle göra en massa saker.
Gjorde middag. Spaghetti och köttfärsås. Jätte gott det :)
Sen väntade vi på att Lets Dance skulle börja. Jag och Lina iaf.
Peter och Hasse var ute och höll på med en massa saker ute i garaget.

Tyckte att alla dansade jätte bra ikväll. Hejar fortfarande på
Magnus Samuelsson.Tycker att han är så himla smidig för att vara så stor.
Han e bra ;)

Så nu sitter jag bara och väntar på att det ska börja igen så jag får veta vem som
åker ut ikväll. Hoppas att det blir Elisabet Höglund. Hon kan ju inte dansa.
Spänningen är olidlig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0