Fredag 090313

Vad hände idag då..
Efter vi hade fikat och tittat på tv en stund så åkte vi
ner på villis. Jag tränade och efter det for vi ner på taxi en stund.
Där nere väntade vi på att Hasse skulle komma. Han hade varit
ute och kört klubbskotern och kollat lederna. Då han då kom
for vi till hotellet och åt lunch där.

Sen blev det att Peter skulle köra upp plogarna och alla grejer
som hör till lastbilen till Malgovik. Leo var så trött så han fick sova
i lastbilen. För vi hade ingen annan bil. För taxin hade Peter lejt bort. 
Den ska jobba i helgen. När han då skulle tanka lastbilen, det sista
som skulle göras med den, då kilade jag in på second hand. Hittade
superhäftiga glas och snapsglas. Och så hittade jag en nästan helt ny 
gosedjurskudde till Leo. Jätte söt :) Ska lägga in en bild på den i morgon.
Just nu så sover Leo med den så. Blir hans sängkompis :)

Nu ikväll har jag varit på årsmöte för Kommunal. Var meningen att mamma
och Eva också skulle följa med. Men Eva blev bortbjuden till Umeå och 
mamma fick ingen som jobbade för henne. Så egentligen hade jag ingen
lust att åka dit men ångrade mig. Mötet hölls på Hotell Wilhelmina. 
Och Kommunal bjöd även på middag. Det blev kyckling med klyftpotatis. 
Åkte hem då jag hade ätit. Var det sista på mötet så. Och så var det även
uppträdande av Danke och Benke men orkade inte vara kvar och lyssna nå länge.

Så nu har man sett det man hann se av Lets Dance så nu ska jag ta och gå och
duscha. Innan det börjar igen så man får se vem som åker ut. 
Måtte det bli Elisabeth den här gången då. Hoppas hoppas :) Är less henne nu. 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0