Fredag 090327

Sitter nu här vid datorn och tänker skriva om dagen som varit.

Gav Leo välling vid halv tolv tiden och la sen ner han i vagnen. Hann bara
gå en liten bit så sov han. Så gick tillbaka hemmåt och ställde han utanför
vardagsrumsförnstret så jag såg han. Sen tog jag det bara superlugnt.


Peter kom och hämtade oss lite efter ett. Så Leo hann inte sova så lång

stund men han somnade igen i bilen. For på hotellet och åt lunch. Riktigt gott

var det :) For sen ner på taxi och städade en bil som såg förjävlig ut invändigt.
När vi var klar med den så skjutsade Peter mig till Hälsans Hus så jag fick
träna. Han körde sen tillbaka till taxi och gjorde något annat ärende.

Då jag tränat klart gick jag på ICA och började att handla. Peter kom efter en
liten stund bara. Handlade då klart och for sen hem. Gav Leo lite pure då vi
kom hem  och sen tog vi middag själv. Jag hade köpt potatissallad och skinka.
Mums vad det  var gott. Sen softade vi i soffan och kollade på film. Leo busade
på golvet :)



Och nu för bara en stund sen så kom Eva upp hit. Hade med sig en kille också.
Ska se på tv vi allihopa. Och nyss så la vi Leo också. Han var så trött. Och inte
konstigt då man blev störd i sömnen sin och inte fått sova riktigt. Men nu sover
han för natten. Åt bara lite kvälls välling innan han lade sig. 

Och nu ska man bara vänta tills klockan blir åtta. Finaldags i Lets Dance. Hoppas
verkligen att Magnus Samuelsson vinner. Tycker att han är så himla duktig. Blir
till att rösta ikväll på han :) Sen får man vänta tills halv elva innan man får veta.
Blir spännande det.

Nepp nu ska jag gå till Peter. Nu när han ändå är ledig i helgen ska jag
gosa med han :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0