God morgon på er!!

Ja men god morgon :)
Vi vaknade halv åtta av att mamma ringde hit.
Skulle tydligen bara kolla att vi var vakna. Leo vaknade nog
då också. Började skratta och kvittra inne på sitt rum.

Peter klev upp och hämtade han så jag fick gosa lite. Sen bytte
Peter blöja och jag gjorde gröt och gav Leo då han var klar.
Då Leo ätit klart la jag ner han i sängen direkt igen. Han såg så trött ut.
Och nog somnade han alltid.

Då skyndade jag mig ner i källaren och hängde upp tvätten och Peter
började att betsa grindarna vi ska sätta i trappen. Jag fortsatte
efter han. Så nu se jag inte klok ut på fingrarna. Hade gått hål på
plasthandskarna utan att jag märkt det. Är helt svart nästan på
fingertopparna. Jaja. Får se ut så tills jag nött bort det.

Nu ska jag gå och fika. Har inte hunnit det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0