God morgon på er

Peter han for kl fem tror jag. Var någon som hade beställt taxi till
busstationen. Jag somnade om då han hade åkt och sen vaknade jag tio
över sex av att det var en liten kille som kvittrade till. Jag väntade en stund
och hörde om han somnade om och det gjorde han. Så vi somnade om båda
två till kl blev åtta. För då började det att kvittra igen :)

Klev upp och gick och startade tv och datorn. Gick sen och hämtade Leo och
bytte blöja på han sen gjorde jag gröt. Jisses vad han skrek så fort han inte fick
gröt nog fort. Betydde alltså att jag var för seg av mig. Då han ätit gröt kokade
jag mig lite ägg. Åt lite flingor och mjölk före. Sen äggen :)

Efter fikat gick vi båda in i vardagsrummet och kollade på tv. Satte mig efter en
stund vid datorn. Har betalat bort räkningar och skrivit lite annat. Medans jag
satt och gjorde det så hade min lilla ängel lyckats krypa bort till mig. Från tvn och
till datorn. Och det är ganska så lång bit för dom som vet hur det ser ut här.  

Och bara för en stund sen så gick jag och la han. Var lite trött. Han låg och
gäspade på golvet så. Nä nu ska jag gå och klä mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0