Lördag 090307

Leo vaknade halv sex imorse. Var lite ledsen. Så Peter bytte blöja
på han och så fick han välling. Han fick ligga mellan oss en stund
i våran säng och sen så la vi tillbaka han i sin säng. Då somnade
vi alla till klockan blev halv tio. Jätte skönt att få sova en stund till :)
Då var alla glada och pigga. Satte oss vid köksbordet och fikade alla
tre tillsammans. Och spelade melodikrysset. Mysigt.

Under dagen tog vi det egentligen bara lugnt sen. Där vid ett två ca
så gick jag upp till mamma och pappa. Ante hade kommit ner innan
så vi följdes upp. Tog med Casper upp också för mamma skulle klippa
honom. Och jag satt vid datorn och spelade ett spel som inte funkade här
hemma. Och Ante och Stefan dom var ute och höll på och bråka i snön dom.
Anna var inne och kollade då mamma klippte Casper. Pappa satt vid tv.

Leo hade somnat vid två ca så då han vaknade vid fyra halv fem ungefär så gav
Peter han välling och kom upp han med. Åt middag där uppe. Mamma gjorde
spaghetti och köttfärssås. Åt det igår men det var två olika såser.
Tycker att det är en jättegod maträtt :)

Sen då vi kom hem så hann både Lina och Hasse vara förbi. Och även Eva och
Mattias kikade in en snabbis. Och Ante och Stefan har varit här till nu dom.
Vi har suttit och spelat poker och babblat på.

Så nu tänker jag se på filmen Min stora kärlek ett tag till sen är det sängen som
gäller för mig. God natt på er som läser ;)



En bild på Leo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0