Lördag 090314

Klockan tolv idag kom mamma och hämtade mig.
Då skulle vi ner och köpa en 50-årspresent till min
kära svärfar som fyller år den 20 mars. Det blev en jätte fin
present. En som jag inte tänker nämna här för nyfikna besökare ;)



Då vi kom hem igen visade vi den för Peter och han tyckte att den
var riktigt häftig. Skrattade gott åt den :) Lina och Hasse har varit här
Hela dagen också. Peter och Hasse har varit ute i garaget och
hållit på med 2 Volvo 240 som står där inne. Dom håller på att göra en
cab av den. Och så har Peter hållit på att fixa till min lilla Toyota starlet.

Till middag blev det grillat. Jätte mumsigt med pommes och vitlökssås.
Då vi ätit klart gick killarna ut igen och fortsatte en stund till. Lina hjälpte
mig att hålla koll på Leo. För jag skulle dammsuga. Och Leo har börjat
att krypa som en liten maskin på golvet. Så medans hon kollade honom så
skyndade jag mig som sagt att dammsuga. Både uppe och nere. Och hann
till och med att plocka lite och så.

För bara en liten stund sen så åkte Lina och Hasse hem. Jag och Peter håller
just nu på att se på Melodofestivalen. Hoppas att det är en vettig låt bara som
går vidare till Eurovision song contest. Återkommer om jag orkar med vad jag
tycker om vinnarlåten. Vilken det nu blir. Lycka till alla bidrag säger jag ;)


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha bara inte snälla låten vinner ! :)

2009-03-14 @ 21:34:39
URL: http://pepitalady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0