Lördag 090321

Efter vi spelat melodikrysset uppe hos mamma så for
jag och Peter ner på Villis och handlade. Vi lämnade Leo
uppe hos mamma. Hon hade gett han mat en stund efter vi
åkt och vet inte hur länge han var vaken efter det men sen sov
han ute i vagnen där uppe tills kl var ca fyra tror jag.

Var så lugnt och skönt att få åka och handla utan Leo. Nog för att det
inte är så jobbigt då han är ned heller. Men ändå :)
Jag var här hemma sen då medans han sov uppe hos mamma. Vi hann
även ner en sväng till. Hade glömt att köpa några saker. Så vi skyndade
oss ner och köpte det. Då vi kom upp till mamma så skulle Leo äta igen så
Peter gav han då vi ändå hade kommit upp för att hämta Leo.

For hem efter det han Leo ätit. Tog det ganska så lugnt. Åt middag. Kollade
på tv. Sen kom Eva förbi en sväng. Fick kläder av henne som hon inte använde
längre. Och det blev jag jätteglad över :D Fick in lite nya kläder i garderoben min.
Sen så kom också Lisa förbi. Var jättelängesen jag träffade henne. Var jättekul
att hon kom förbi. Hon var hemma hos sin mamma över helgen. Annars bor
hon i Umeå. Visade henne runt i huset och så fick hon träffa Leo. Satt och
pratade och hade det riktigt trevligt :)

Och nu ikväll var det första avsnittet av Robinson 2009. Har längtat efter att det
ska börja igen. Var flera år sen det gick sist. Och det var då inget som hade
ändrats än iaf. Får väl vänta och se vad som kommer.

Nä nu ska jag skynda mig till tvn och se film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0