Lördag 090328

Efter jag spelat melodikrysset med mamma så kom Peter
upp med Leo. Han skulle fara och ploga fjälle som hade drevat
igen. Jag orkade inte gå hem så stannade där uppe tills Peter kom
tillbaka från plogsvängen. När han då kom så kände vi oss jätte
taskiga mot Leo. För vi väckte han när han sov sin vila. Skulle fara till
Åsele. Fara och hälsa på Leos farmor.

Då vi kom dit var klockan ungefär kvart i fyra. Satte oss i soffan där och
kollade på då syskonklanen Lönnberg spelade Wii. Det spelet är himla
roligt det. Sen efter en stund blev det middag och efterrätt. Åkte hem
därifrån då kl blev sju. Skulle skynda oss hem och lägga Leo.

Och så lånade vi med oss Wii hem. Så sitter och spelar det nu. Ska skynda
mig tillbaka så inte Peter fuska. Blev kortfattat idag om dagen men som sagt
måste skynda mig till spelet igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0