Lördag morgon

Vaknade kl sju av att Leo började kvittra sin vanliga morgon
sång. Peter gick och hämtade han och så låg vi och myste i
sängen till kl halv åtta. Då klev Peter upp med Leo och bytte
blöja och gav han välling. Jag låg kvar en stund och drog mig.

Klev sen upp kl åtta. Kunde inte ligga längre men hade gärna velat
det. För tycker sängen är så skön på morgonen :) Jag gick då och
tog mig lite fika och så satte jag mig i soffan och kolla på The Mentalist
med Peter. Jag hade spelat in den för han var borta och jobbade kvällen
den gick. Medans satt Leo i soffan och käkade på leksaker :)

Och nu kom Ante. Han ha installerat nå fler antivirus program som tydligen
skulle vara bra. Han hade sett dom i gårdagens tidning tror jag.
Nä nu ska jag klä mig och följa med han upp till mamma. Ska spela melodi-
krysset som börjar kl tio.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0