Måndag 090302



Jahapp. Idag har jag bara städat och småsplockat hela
dagen. Skulle ju ha syjuntan ikväll så ville ha det lite finare :)
Jag slog även till med att torka golven och dammtorka lite.
Kände mig superduktig. Och Leo han låg och sprattlade på
golvet och lekte med leksakerna sina.

Där mitt i dagen så tvär följde jag med mamma och pappa
ner på samhälle. Dom skulle handla lite mat åt Anna och tanka.
Och medans dom då gjorde det så tränade jag.
Sen åkte vi hem. Gick jätte fort att göra bort det. Var hemma
på en timme igen.

Och så har jag bakat kladdkaka som jag bjöd syjuntan på ikväll
och så kom mamma ner och hjälpte mig att göra smörgåsar.
Sen satt vi bara och pratade som vanligt och sydde.
Jag sydde inte för jag tog hand om Leo. Han har varit lite ledsen
och inte velat göra något på eftermiddagen. Men när vi då satt
och lekte på lektäcket så blev allt bara bättre och bättre.
Sen då alla hade åkt åt han lite och sen somnade han som en stock. 

Och nu tycker jag att jag har skrivit nog. Tänker gå och mysa med
Peter en stund nu och se på tv. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0