Måndag 090309

På morgonen vaknade man upp av ett härligt skratt ifrån
babylarmet. Leo var tydligen på bushumör på morgonen så ;)
Då blev det att jag gjorde gröt och så fikade Leo.
Gjorde fika åt mig själv då han ätit klart. Satte mig vid tvn och
fikade. Leo låg på lektäcket han och kollade på tv han med.
Det var åtta på morgonen det. Peter hade åkt redan halv sex.
Han skulle till Lycksele idag med taxin.

Då klockan närmade sig elva klädde jag på Leo och gick
upp till mamma. Pappa sulle skjutsa ner Stefan på busstationen
så jag passade på att följa med ner då och träna. Medans tog
mamma och Anna hand om Leo :) Även om Anna sov mest hela tiden.

Då vi kom tillbaka jag och pappa så fikade jag lite där uppe innan jag
och Leo gick hem igen. Pappa och Anna följde med ner då för pappa
ville kolla polisen. Dom stod här utanför idag och hade hastighetskontroll.
Det är inte så ofta det sker här utanför. Det är 50 här och dom flesta som
kör förbi här kör närmare 100. Till och med över det ibland.
Så det var ju riktigt bra att polisen stod här utanför ett tag.

Peter var hemma då klockan var ungefär fyra. Då hade Leo precis ätit välling
så då tog jag och Peter och gjorde oss lite middag. Sen blev det att
Peter gick ner och sotade pannan och jag och Leo busade en stund.

Himmel vad han har börjat att krypa runt. Får jaga han runt golvet :)
Då Peter sotat pannan klart tog vi det bara lugnt. Fast jag satt ju vid
datorn och försökte fixa bloggdesignen och Peter och Leo satt i soffan :)

Peter for igen då klockan blev åtta. Skulle ner och köra lastbil. Köra bort
snö i samhälle. Och då innan han for la vi Leo. Han var så trött så.

Så nu sitter jag då här i min ensamhet och skriver i bloggen.
Tror jag ska gå och glo på tv en stund till och sen lägga mig :)


Kommentarer
Postat av: elin

Lär nog titta in här varje dag med! :) Han har ju blivit så stor nu Leo, går allt bra med honom? Måste ju hälsa på snart ;) Kramkram!

2009-03-10 @ 13:48:20
URL: http://elinomhus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0