Måndag 090316

Gick upp till mamma efter att Leo vaknat vid klockan elva idag.
Jag skulle låna bilen och åka ner på Villis och träna. Medans
skulle mamma ta hand om Leo. Ante följde med mig ner.
Så jag tränade och sen åkte vi och var med Peter att tag. For
hem då klockan var lite efter två.

Hade gått jätte bra för mamma att ta hand om Leo. Han hade
varit jätte lugn och snäll. Han hade till och med hunnit sova en stund.
Och då jag och Ante kommit hem skyndade jag mig in i duschen
hos mamma. För då hade jag ju någon som kollade Leo medans jag
stod i duschen.

Peter kom dit upp då han hade slutat. Ungefär vid fem tiden. Åt middag
där uppe. Men jag och mamma åt bara lite lite grann. För vi skulle till
Elsie ikväll på syjuntan. Hon har nyligen fyllt 80 så hon skulle ha ett litet
kalas ikväll. Jag och mamma gick dit då klockan blev halv sju.
Och då vi då kom dit hade hon dukat så fint och på bordet stod det sallad.
Elsie hade slagit till och gjort pajer. En med skinka och en med köttfärs.
Det var jättgott. Sen blev det kaffe och en helt underbar tårta. Eller vad det nu var.
Men den var hur god som helst :) Så den här kvällen blev det inget handarbete
inte. Bara äta fika och prata.

Peter var hemma ikväll och tog hand om Leo. Mammas storkille. Som jag skrev
i morse så blev han ju 8 månader idag. Nyss var han ju en månad. Var tog
tiden vägen börjar jag undra. Jaja. Lägger in någon bild på gokillen med ;)



Tog detta kort på morgonen då han ätit gröt.



Och det här tog jag runt elvatiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0