Måndag 090323

Gick upp till mamma och lånade bilen för att åka och träna.
Gick då en längre sväng så att Leo somnade i vagnen.
Väntade tills mamma kom hem från jobbet och åt lite lunch
innan jag for ner.

Då jag kom ner så tränade jag. Eva kom dit och hon ville
bjuda på fika. Och kunde inte tacka nej så vi for på Stenmans och
fikade litegrann :) Kändes inte så nyttigt efter man tränat men var
himla gott ändå. Tog en loka och en bit kladdkaka. Gott i början men
blev mycket choklad på slutet. Så lämnade en bit.

Åkte sen hemåt. Stannade hos mormor och morfar och hämtade Annas
barnmatstol. Mamma hade glömt den nere i stugan så mormor och morfar
tog hem den nu i helgen då dom var ner dit. Och så fick Leo kläder. 3 jättefina
bodysar och två par vantar.

For sen hem till mamma efter stoppet hos mormor och morfar. Leo sov
fortfarande då jag kom hem. Väntade på att han skulle vakna och då han
gjorde det bytte jag bara blöja på han och klädde på han igen. Gick sen hem.
Pappa och Anna följde med mig hem. Gick en liten sväng.

Sen på eftermiddagen har det inte blivit så himla mycket gjort. Har hängt upp
tvätten och tänker snart gå och starta en ny. Leo somnade då kl var åtta.
Peter är nere på Villis och kör taxi än. Han har jour i veckan så det är därför.
Så ikväll blev det ingen syjunta. Men det gör inte så mycket. Fick vara med
Leo istället då :)

Nä nu ska jag gå och starta den där tvättmaskinen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0