Måndag 090330

Vaknade kl halv åtta ungefär då våran lilla ängel började kvittra. Så Peter
hämtade han och la han i våran säng mellan oss två. Och inte blev det
något mys inte. Han vände sig snabbt över på mage och började krypa
runt i sängen. Så vi klev upp och Peter gjorde som han har gjort nu några
gånger på morgonen. Bytte blöja och gjorde gröt och gav Leo. Sen fikade vi.


Peter for och skulle jobba vid halv tio tror jag kl var. Och då hade vi lagt

Leo så han skulle få sova en stund. Jag gick och tog upp han ur sängen

vid elva. Fick väcka han. Skulle ge han lunch och efter lunchen klädde jag på

han ytterkläderna och la ner han i vagnen. Gick upp till mamma så han skulle

somna. Men han somnade inte direkt. Mamma var hemma för hon hade lunch.

Så hon kollade så han somnade. Han somnade tydligen halv ett ca. Jag och

pappa vi for ner på Villis. Jag skulle träna och han tankade bilen. Sen for vi hem

direkt igen. Så mamma fick fara och fortsätta att jobba.


Jag satte mig vid datorn då vi kom hem för Leo sov fortfarande och Anna med.

Satte mig och spelade dator spel och pappa han satte sig och tittade på. Tyckte

det såg intressant ut det jag spelade. Jag spelade ett spel som heter Dungeon
Siege.
Ett spel som är väldigt likt Diablo. Det kom efter Diablo så dom har väl
härmat en del.



Anna vaknade tre så då stängde jag av för stunden. Mamma slutade lite efter tre.
Så då hon kom hem satte vi oss och kollade på tv med Anna. Leo vaknade då
klockan blev fyra. Han sov riktigt länge. Var väl trött såklart. Och så var det nog
skönt att ligga ute och sova i vagnen. Så då han vaknade gav jag och mamma
Anna och Leo middag. Sen gick jag och Anna ner till mig och hämtade en burk
som mamma skulle ha till att göra köttfärssås. Medans vi ändå var nere hos mig
så väntade vi på att Ante skulle komma hem med bussen. Sen gick vi tre hem :)

Vi åt middag då kl var lite efter fem. Peter kom inte förren kl var lite efter halv sex.
Så han åt då. Sen var jag där tills jag och mamma for på syjuntan. Vi tog taxin
och Peter tog barnvagnen och Leo och gick hem. For på syjuntan halv sju. Sen
kom jag hem lite efter halv nio. Och nu sitter jag här och skriver. Fast nu hade
jag inte så mycket mer att skriva. Men tycker det får duga det här jag skrivit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0