Måndag morgon

God morgon på er som läser :)



Leo han vaknade då klockan var halv 7 ca. Låg och kvittrade i sängen
sin. Han fick ligga en liten stund till och kvittra medans jag plockade
fram och gjorde iordning för att göra hans gröt.
Sen gick jag och hämtade han. Världens gladskit :) Han är aldrig ledsen
då man ska hämta han ur sängen. Alltid ett stort leende :D

Bytte först blöja och sen åt han gröt. En hel skål åt han. Mammas
duktiga lilla kille. Sen då blev det att byta blöja igen. För det är ju
alltid skönare att bajsa när man har fått på sig en torr blöja ;)

Så nu ligger han då framför sin älskade tv med sina leksaker. Och nu hör
jag att det är Ducktales som börjar. Med Knatte, Fnatte och Tjatte. Den serien
gick hela tiden då man var liten.

Och idag är det 8 månader sedan som min Leo föddes. Fy vad tiden har
gått fort. Det var ju nyss han blev 7 månader. Och nu är han redan 8 månader.
Lägger in bilder på han ikväll. Tänker ta kort på han så kameran glöder :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0