Onsdag 090304

På morgonen så följde jag med Peter ner på
samhället. Tränade. Köpte lite saker till Leo och
sen var jag klar där nere. Så då skjutsade Peter
hem mig. Har bara softat och tagit det lugnt jag och
Leo. Och så fick vi besök mitt i dagen. Petersa bror Patrik
och hans tjej Strina kom hit och var här en stund.
Patrik skulle kolla datorn min om den hade fått något
virus men den mådde bra :)

Sen då dom åkt så väntade jag på att Leo skulle vakna
och då han nu gjort det så klädde jag på honom och
så for vi på Maries och handlade lite grann. Han var så
duktig mammas kille. Satt i kundvagnen så snällt och höll i sig.
Var ingen vagn med stol utan en vanlig kundvagn :)
Duktig kille man har. Blev alldeles hispig. Haha..

Så nu ikväll ha jag gjort middag till mig själv. Leo hade ingen
lust att äta någon pure han. Så jag fick snällt äta själv.
Peter har varit första bil ikväll så det var därför jag gjorde
middag åt mig själv. Men det gick bra ändå.
Man blir bara så fantasilös då man ska göra middag åt sig själv.
Men kokade ihop nå gott ändå :)

Nu nu orka ja inte skriva mer. Känns som om jag snart börjar att
svamla. Är så himla trött så. Hörs och syns ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0