Onsdag 090311

God kväll gott folk :)

Om onsdagen då.
Då klockan blev tio efter vi hade fikat och lekt på golvet
ett tag så somnade Leo.
Medans han då sov så tog jag det mest lugnt. Gick bara
ut och sopade av bron och skottade ut snön så att traktorn
kom åt det med snöslungan. Sen var det soffan :)

När Leo vaknade var klockan halv ett. Då gav jag han mat
och sen packade vi in oss i mammas bil som jag fått låna.
Jag skulle ner och träna. Efter jag då tränat åkte jag hem till
Lina. Skulle fixa hennes dator. Ladda ner några anti virus
program. Och då försöka få den att fungera bättre.
Tror att jag lyckades med det.

Blev kvar där hela eftermiddagen. Väntade på att Peter skulle
sluta. Lina hon började att baka muffins hon. Jättegoda muffins
det blev. Smarrigt värre kan jag bara säga :D
Då Peter då hade slutat och kommit till lägenheten så blev jag
och Lina sugen på pizza. Bestämde vilka vi ville ha och ringde och
beställde. Peter och Hasse for och hämtade dom. Tyckte inte det 
var sådär super gott. Jag hade sagt ingen lök. Men liks förbannat 
så var det lök i min kycklingrulle. Fy vad äckligt det var. 
Men men. Det var då mat iaf. 

For hem då klockan blev halv sju sju ca. Bytte till pyjamas på Leo 
och gav han välling. Sen provade vi hans nya morgonrock. 
Och vilken sötnos han blev i den :)

 

Jaja. Nu ska jag gå och titta på tv. På det här Okänd Diagnos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0