Onsdag 090318

Följde med Peter ner på Villis idag. Peter skulle göra

något ärende och jag passade då på att träna idag med.

Innan vi åkte hem igen beställde vi pizza och tog med oss

hem. Det var riktigt gott det :)


Efter vi ätit gick Peter ut i garaget och höll på med min lilla bil.

Håller på att laga den och få bort rost. Så jag får en bil att köra

med så jag tar mig någonstanns.


Jag och Leo vi höll oss inne. Leo sov en stund och jag gick ner i

källaren och hämtade tvätten. Hann vika ihop det så vaknade Leo.

Peter for ner på Villis igen vid fyra. Hämtade taxin. En annan kille

hade kört den idag för att Peter plogade som jag skrev i morse.


En liten stund efter att Peter åkt kom Stina förbi här en sväng.

Satt och pratade och så satte hon sig ner med Leo en stund.

Hon for igen då klockan blev halv sju.


Sen så har vi inte gjort någonting alls ikväll. Leo somnade då klockan

var åtta. Och då började Rent Hus på tv 4. Och nu har det börjat igen.

Ska skynda mig och se klart det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0