Onsdag 090325

Peter for redan kl sex i morse. Hann somna om till kl blev halv åtta.
Då vaknade min lilla prins. Innan jag hämtade upp han ur sängen så
gick jag och startade datorn och tvn. Gjorde iordning för att fixa Leos gröt
och sen hämtade jag honom. Bytte blöja och satte han i barnmatstolen.
Så gav jag hans gröt. Fikade själv också innan vi gick in i vardagsrummet.

La han vid tio ca och sen vaknade han igen lite innan elva. Och precis då
jag skulle sätta ner han i matstolen så kom min morfar in en sväng. Han skulle
hämta Anna på dagiset men tittade in här före som snällast. Medans vi satt och
pratade gav jag Leo lunch.



Såhär ligger man då man vaknat. Snurrat så huvudet ligger vid fotänden ;)

Väntade sen en timme efter han ätit så han skulle bli lite trött. Packade ner han i
vagnen och gick ut och gick. Gick tills han somnade. Ungefär kvart över tolv.
Ställde han utanför fönstret så jag såg han och sen gjorde jag mig lite lunch.
Kollade på tv och softade en stund :)

Leo vaknade kl två. Gick ut och hämtade han och la ner han i sängen sin istället.
Han var fortfarande trött. Så han sov en timme till inne. Sen blev det att äta
middag för Leo. Kl var nog ungefär fyra då tror jag. Och fem la jag han igen.
Det var en trött liten kille idag. Sov då ungefär 1 ½ timme till då.

Medans han sov den stunden hann Peter komma hem och vi åt middag. Jag
hann till och med att köpa lite kläder från Halens. Bara till mig själv faktiskt.
Tänkte köpa åt Leo med men dom hade inga bebiskläder på Halens. Och Peter
ville inte ha något.



Så nu sitter jag här och skriver medans Leo hoppar i hoppgungan. Han tycker det
är superkul. Han skrattar så glatt och hoppar och studsar ;) Nu ska man bara
vänta ungefär tre kvart och sen blir det pyjamas för Leo och mig. Och välling till
Leo och sen sängen. Skriver mycket och men det får ni tåla ;)



Och jo ska ju se på TV4 sen också. Det är Rent Hus där kl åtta. När man ser
det känner man hur rent man har själv hemma.

Nä nu får det vara nog med skrivandet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0