Onsdag morgon

Peter han blev väckt klockan fem han. Skulle fara och ploga
drevor uppe på granlidenfjället. Leo han vaknade däromkring
sju, halv åtta ca. Då fick han ligga kvar en stund och prata och busa.
För medans han gjorde det plockade jag fram för att göra gröt, gick och
startade dator och gick på dass själv :)

Då precis då jag hämtade Leo från sängen kom Peter in genom dörren.
Så jag bytte blöja och Peter gjorde gröten klar så fick jag ge Leo.
Så nu ligger Leo framför tvn som vanligt och leker och busar. Han tittar ju
inte på tv. Men det är ljudet han hör och så ligger han bäst där :)

Nä nu är det ju som vanligt på morgonen. Jag är på svältgränsen.
Ska gå och göra mig fika nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0