Söndag 090308

Hmm.. Vad har hänt idag då. Minnet är bra men kort.

Jo man vaknade av att Peters pappa ringde då klockan var kvart i fem.
Somnade då om efter det. Men sen ringde han igen. Fast då var klockan
kvart i sju. Då gick Peter ut för då skulle han hjälpa honom att koppla
på plogen på lastbilen. Jag låg och filosofera en liten stund och
efter ett tag kom Peter in igen och då var han och hämtade Leo.

Under dagen efter detta vaknande så tog vi det ganska så lugnt.
Peter gick bara upp till mamma och klippte sig och hämtade Casper.
Casper hade sovit där uppe för mamma skulle fortsätta att klippa han idag.
Medans han gjorde det kollade jag på tv och tog det lugnt. För Leo låg och
sov en stund.

Då klockan blev ungefär två så for vi till min mormor och morfar.
Hade blivit ditbjuden på våfflor. Med sylt och grädde. Mums :)
Leo fick också presenter av mormor. Hon hade köpt dom i veckan då dom
varit på marknad i Östersund. Jättefina sockar fick han och en jacka.

Då vi kom hem var Leo så trött så jag lade honom. Han somnade direkt.
Peter for ner på samhälle och skulle göra något med lastbilen. Medans
då Leo sov och Peter var borta satt jag och spelade lite tv spel. Var inge
att se på tv. Det är det väldigt sällan på en söndag.

Och det blev då middags tid. Lina och Hasse kom upp. Peter och Hasse
grillade ute i våran grillstad vi har på baksidan. Var himla gott. Älskar grillat :)

Och nu ikväll har det inte blivit mycket gjort. Har inte haft någon lust så ;)
Nu ska jag ta och duscha :)

KRAM ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0