Söndag 090322

Vaknade då kl var ungeför sju tror jag. Leo började
sjunga sin morgon visa då. Peter bytte blöja på han
och jag gjorde gröt och gav han det. Sen gjorde vi fika till
oss själva och satte oss och glodde på tv som vanligt.
Slog på en film efter ett tag för det fanns inge att se på.

Då kl blev ungefär elva halv tolv tror jag så kom Lina och Hasse
upp hit. Vi packade ut oss på superskotrarna som står ute
på gården och for ner till gammsågen. Fast jag och Leo åkte i
pulkan. Leo somnade och sov hela tiden vi var där nere.
Vi grillade lite korv och gjorde varma mackor i mackjärn. Mums :)

Då vi kom hem igen så höll Peter och Hasse på ute i garaget. Jag
och Lina vi satt inne och kollade på tv. Leo vilade en stund till då vi
kom hem. Lina satte sig vid datorn också. Dom åkte hem vid fem ca.

Till middag gjorde Peter pölsa och potatis. Jag och Leo vi roade oss
medans han gjorde det. Då vi ätit vilade vi ner det en liten stund och sen
gick vi ut och gick en sväng. La ner Leo i vagnen och gick en liten sväng
runt byn. Gick också förbi mamma och pappa med några saker.

Badade Leo då vi kom hem och gav han välling efter det. Sen la vi ner
han i sängen sin. Kl var ungefär kvart i åtta då.

Nä nu ska jag skynda mig tillbaka till tvn. Ser på Wipeout. Superhärligt program.



Bild från idag på Leo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0