Söndag 090329

Idag blir det också ett kort inlägg.
Klev upp halv åtta i morse och så bytte Peter blöja på Leo och
gav han gröt. Sen fikade vi själva och sen klädde vi oss och packade
in oss i bilen. Skulle fara till Bjurholm och hämta en bil. Hos Krille.

Kom hem därifrån då klockan var tre ca tror jag. Lina följde med oss
hem då. Hasse satt redan i bilen för det var han och Peter som skulle ha
bilen vi hämtade. Peter lämnade bara av jag och Leo hemma sen for dom
tre och hämtade en sak till uppe i Lövnäs. En huv tror jag det var. Då dom
kom tillbaka blev det middag. Vi gjorde makaroner och korv.

Då vi ätit skjutsade Peter ner Lina och Hasse igen. Där vid sju. Och jag gav
Leo välling och la han. Ante kom ner bara en lite stund efter jag gjort det och
sen han kom ner har vi bara suttit och spelat Wii. Är så himla kul.

Nä nu ska ja gå och duscha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0