Tisdag 090310

Har ju redan skrivit om morgonen så börjar väl där vid lunch tid.
Peter har varit hemma idag med tanke på att han som jag skrev
tidigare kom hem fyra på morgonen.
Vi åt lunch då klockan blivit ungefär ett. Rörde ihop något enkelt.
Sedan packade vi in oss i bilen vid två tiden och åkte på Villis.

Idag har det inte varit något babysim så vi har istället varit hemma
hos Lina hela eftermiddagen. Hasse köpte semeltårta (hur det nu stavas)
och så blev det kaffe :) Fast jag åt inte semla. Peter hade köpt annat
åt mig. Är inte riktigt förtjust i det så.

Och vi blev kvar där så vi åt middag där också. Kyckling med ris.
Hur supergott som helst. Hasse är jätteduktig på att laga mat :)
Medans vi då satt och åt så hade Leo somnat en stund. Var så trött.

Åkte hem då klockan blev sju. Skulle hinna hem för att se på
Navy NCIS och The Mentalist. Efter The Mentalist är det Cookalong live
med Gordon Ramsey. Men det blir nog så att jag spelar in det. Blir
så sent att sitta uppe annars.

Och nu har det redan hunnit gå ca 13 minuter av Navy NCIS så nu måste
jag kila.

Men nu blev det helt plötsligt paus som vanligt. Men har inge mer att skriva
så går ändå ;)



Lägger in en bild på ängeln min med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0