Tisdag 090317

Stina var hit som snällast medans hon hade lunch idag.
Hon for igen då klockan blev ett. Då vaknade Leo och
så gav jag han välling. Patrik kom inte och hämtade oss
för Peter kom istället. Han kom ca halv två så då skyndade vi
oss iväg. Skulle åka på babysim. Det var sista gången för
den här gången. Blir en fortsättningskurs sen.  



Gick jätte bra idag. Han dök två gånger och så gjorde vi lite andra övningar.
Men gladast är han alltid då man är inne och duschar. Då man få leka med
sina egna leksaker och ligga på golvet och sprattla.

Efter babysimmet så for jag och tränade. Hann inte innan babysimmet började.
Medans körde Peter runt inne i samhället. Leo somnade i bilen. Man blir ju
trött av att bada ;) Efter jag då tränat åkte vi på taxi och tog en kopp kaffe. Jag drack
annat. Peter skulle vänta på en kille som kört taxin medans vi var på babysim.

Kom hem klockan halv sex ca. Och har sen bara tagit det himla lugnt. Bara kolla
på tv och myst hela familjen. Men Leo blev ju såklart trött så gav han välling
kvart i åtta och sen somnade han.

Nä nu börjar Navy NCIS igen. Sen är det The Mentalist. Båda jätte bra serier som
går på tv 3 just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0