Tisdag 090324

Jahapp.. Efter tolv idag kan jag säga att det inte
blev så mycket gjort. Jag gav Leo lunch då kl var ungefär
halv tolv och sen la jag han. Åt lite lunch själv och sen gick
jag och la mig en stund jag med. Vaknade av att mamma
ringde då kl var 3. Då vaknade Leo också. Gick och tog upp han
ur sängen och bytte blöja.

Satte oss sen vid tvn och kollade om det var något spännande på
den. Men det var det inte just då. Gav Leo middag kl fyra.
Började sen att förbereda för att göra ugnspannkaka. Peter svängde
in på gården som snällast med mjök som ah köpt för vi hade slut.
Sen for han vidare uppöver med passageraren han hade med sig från
Lycksele. Sen ringde han att han skulle ner till Lycksele igen.
Så jag fick äta middag själv. Men gott var det :)

Gick sen upp till mamma vid sextiden. Var där uppe en stund och gick sen
hem igen vid halv åtta ungefär. Skulle ju hinna lägga Leo och ge han välling
innan Navy NCIS började. Och nu är det paus igen för tredje gången tror jag.

Nä nu ska jag avsluta detta inlägg med en bild Ante hann ta medans Anna
Satt och höll Leo i knät :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0