Tisdag 090331

Vaknade i morse av att Peter pussade mig och skulle fara på jobbet.
Han for kl sju. Sen klev jag upp halv åtta för Leo började kvittra. Bytte
blöja som vanligt och gjorde sen gröt åt han. Gjorde sen fika till mig
själv och fikade medans Leo satt i barnmatstolen och lekte.

Sen gick vi in i vardagsrummet en stund. La han vid tio ungefär så han fick
vila en stund. Sen vaknade han lite innan elva. Klädde på han och gjorde
lunch till han. Sen klädde jag på han ytterkläderna och la han i vagnen.
Gick upp till mamma så han somnade sen ställde jag han där uppe ute på
altanen. Anna hade också lagt sig då jag kom upp.



Så jag och mamma vi gjorde lite lunch och satt och åt och hade det trevligt.
Sen gick jag och satte mig vid datorn och fortsatte att spelade där jag slutade
igår. Hann spela till kl blev två då vaknade Leo och Anna. Spelade lite till spel
medans Leo låg på golvet och lekte och Anna sprang omkring och lekte hon med.

När klockan närmade sig fyra så gjorde vi middag till dom båda. LEo var inte så
förtjust i det jag gav han men det gick ner ändå. Bara man får efterrätt så ;)
Då kl blev halv fem så kom Peter och Ante hem. Då gjorde vi middag. Det blev lite
blandad kompott.

Då kl blev sex så gjorde mamma iordning badkaret. Då skulle Anna och Leo bada.
Och det var jättekul tyckte både Leo och Anna. Fast efter ett tag tyckte inte Leo
att det var lika kul längre så då tog vi upp dom båda och så gav jag Leo välling
och Anna gick och la sig. Sen där vid sju så kom Marianne förbi. Jag var kvar där
tills hon kom och Peter han gick hem och fixade lite i garaget. Var kvar så
Marianne skulle få snusa på Leo. För bebisar luktar ju så himla gott. 



Gick hem lite innan åtta för Navy NCIS börja ju åtta. Trodde då att Leo ville
sova men inte det inte. Han blev pigg som jag vet inte vad. Så han fick ligga
och leka en stund framför tvn medans vi kolla på tv. Nä nu ska jag gå och
fortsätta kolla på tv. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0