Torsdag 090305

Idag har jag och Leo bara suttit inne mest hela morgonen.
Jag har glott på tv och Leo har hoppat i hoppgungan.
Han skrattade och tyckte det var super kul :)
Bilden är inte tagen idag utan då han har hoppat tidigare.



Det hände mer efter att klockan slagit tolv. Då kom Stina hit och hälsade på.
Hon jobbade i Skansholm idag igen och då hon kom förbi hade hon en jättte lucka.
Så vi satt och pratade och kollade på tv. Och så passade Stina på att leka med
Leo lite grann. Och det ville Casper också vara med på :)

Där vid halv fyra ca så kom Peter hem. Men han hann inte vara hemma länge.
Han åt middag och sen behövdes han på Villis. För första bilen hade åkt till
Lycksele. Och Peter var ju då andra bil. Han skulle vara hemma vid nio ikväll
sa han. Så vi ser väl då han kommer.

Jag fick tråkigt då klockan blev fem. Så då gav jag Leo en välling slurk och så
klädde jag på han och for och hälsade på min kisin Eva. Var kul. Satt och kollade
på Tom och Jerry. Tycker dom två är härliga ;) Leo låg på hennes säng och lekte
med leksakerna jag hade tagit med mig. Skrattade och hade kul :)

Sen nu ikväll då vi kom hem har det inte blivit något gjort. Ska kila iväg nu bara
och göra välling till Leo. För han börjar på att vara trött. Och sen ska jag kolla på
Antikrundan. Det jag hinner kolla på iaf. Jaja. Det var allt jag hade att säga idag.



Bjuder på en till bild på lill gubben min också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0