Torsdag 090312

Har idag varit till sjukstugan på bvc med Leo.
Hade tid där klockan elva. Mamma följde med och hade
Anna med sig. Så då passade hon på att väga och mäta henne.
Ojojoj vad hon växer. Så det knakar. Leo var där för han skulle
på Boeltest. Hörselkontroll. Och han hade jätte bra hörsel.
Var inget fel där inte. Och när vi ändå var där så vägde och mätte
jag han också. Blev 8 månaderskoll samtidigt kan man säga :)
Leo vägde 7650 g och var 70 cm lång. Han växer så fort.

På hemvägen stannade vi hos min mormor och morfar. Åt lunch där.
Lasagne blev det. Och efter det åt Anna glass. Och då tog jag lite jag med.
Såg så gott ut då hon åt det ;) Hihi.

Då mamma hade skjutsat hem mig gav jag Leo välling och så somnade han.
Klockan var ett då han somnade och då han vaknade var klockan halv fem. Så
det blev en riktigt lång sovstund. Men han var riktigt trött också.
Medans han då sov så somnade jag en stund också. Var trött jag med.

Då Leo hade vaknat fick han välling för han ville inte ha pure. Provade men
det gick inte. Sen har vi väntat på att Peter skulle komma hem. Han var hemma
vid sju ca. Han for upp och hjälpte mamma en snabbis och efter han gjort det blev
det middag för oss två. Slevade i oss den för Leo skulle bada. Vi åt middag kl åtta.

Jag badade Leo. Vi hade världens vattenkrig. Jag var dyblöt. Men det var kul :)
När han då badat hade vi tänkt att han skulle sova. Ge han välling och sen säng.
Men det hade inte han tänkt. Han är fortfarande vaken. Men ska prova nu igen.



En liten nakenfis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0