Torsdag 090319

Idag kom morfar och hämtade mig och Leo då kl. var kvart över tolv.
Skulle åka med han och mormor ner på Villis.
Dom skulle till stugan och jag skulle på Babyhörnan. Jag skulle
vara där klockan ett. Min föräldragrupp hade bokat tid där för
information om bilbarnstolar, vagnar mm. Och det var riktigt intressant.
Att få höra om olika stolar och vagnar. Och vi blev även
bjudna på fika. Leo och dom andra bebisarna fick prova på en pipmugg
eller vad man ska kalla dom. Leo tyckte inte riktigt om att dricka ur den
men försökte ändå.

Efter ca 1 ½ timme kom Peter dit och kollade vad vi gjorde. Följde med han
som snabbast på Stenmans. Han köpte en cola till mig och sen tog jag Leo
och vagnen och gick bort till ISS. Skulle möta Lina där då hon slutade kl. 15.00.
Gick hem till Lina. Leo somnade så han låg ute i vagnen. Vet inte riktigt hur länge
han sov men halv fem ungefär åt han välling. Och det var riktigt uppskattat.


(Bilden tagen vid ett annat tillfälle)

Vi var på Villis hela e.m. Åt även middag hos Lina och Hasse. Fixade några saker
och gjorde lite mer ärenden. Vi åkte hem då kl blev åtta ca. Och då vi kom hem var
det bara att byta om till pyjamas på Leo, ge han välling och lägga han.
Han var ganska så trött. Det har varit en händelserik dag så.

Nä nu ska jag ta och dra mig in till duschen. Höres och synes ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0