Torsdag 090326

Imorse vaknade vi halv åtta av att våran lille Leo vaknade. Så Peter tog
hand om han på morgonen. Bytte blöja och gav han sin vanliga gröt.
Fikade sen själva. Tog det bara lugnt sen tills Peter for kl tio ungefär.

Då Leo sovit sin sovstund mellan tolv och två så packade jag ner han
i vagnen och gick upp till mamma. Lånade bilen och for ner på Villis.
Leo stannade hos mamma och Anna.

Jag lånade bilen för jag skulle ner och träna. Då jag kom ner väntade
Ante på mig vid Hälsans Hus. Han skulle åka med mig hem då jag tränat
klart. Gick jätte bra att träna också ;)

När vi kom hem till mamma så hade Leo precis ätit. Han var trött igen som
han brukar vara då han ätit middag. Kl var fyra då. Så jag gjorde lite välling och
bäddade sen ner han i vagnen och ställde ut han på altanen. Medans han då
sov så åt vi andra middag.

När han vaknade veid sextiden ungefär så hade Ante gjort iordning badkaret för
att Anna skulle bada. Och då fick Leo också bada. Anna tyckte det var riktigt
kul :) Tror nog att Leo tyckte det också. För han skrattade och lekte med leksakerna :)

När dom badat så satte sig jag och mamma med dom i soffan och myste. Kollade
på tv och torkade dom. Tog på pyjamas. Leo fick låna en pyjamas som Anna haft
för jag hade inte med mig någon. Men gick bra ändå. Han blev så söt så :)
Klädde sen på han ytterkläderna och så följde Ante med mig hem. Hjälpte mig in
med vagnen och så. Så gav jag Leo välling lite innan kl åtta och sen la jag han.
Tror han somnade nästan direkt. Sen satte jag mig och kollade på Antikrundan.

Så nu sitter jag bara och väntar på att Peter ska komma hem. Han har varit första
bil ikväll. Han fick en resa till Umeå kl fem. Och då hade han precis kommit hem
från Lycksele. Det var bara att skynda sig och tanka och hämta folket och åka
vidare. Men är nog inte länge nu innan han är hemma tror jag.

Nä nu tänker jag kolla på tv lite till sen lägger jag mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0