Fredag 29 maj

Peter for ner på samhälle med bussen på morgonen. Skulle ner
och hjälpa till på inlandsmässan som parkeringsvakt. Jag och Leo
tog det lugnt på morgonen och for ner först då Leo hade ätit lunch.

När vi kom ner så var jag och Leo där nere på inlandsmässan till kl fyra.
Hjälpte bla till med parkeringen och var även och kollade runt där inne.
For därifrån vid fyra. Peter följde med då. For då på systemet. Köpte en
flaska vin. Sen for vi och hämtade Lina och Hasse. Gjorde ett snabbt stopp
på ica och sen upp till hotellet.

Kollade på alla balpar. Var ju faktiskt bal också. Stod där och kolla tills alla
hade gått in. Var klart vid sextiden. Skjutsade tillbaka Lina och Hasse till dom
och då kom mamma och hämtade mig och skjutsade ner mig till Johanna
i min mammagrupp. Pappa tog opeln och skjutsade hem Peter.

Och sen var jag då där nere hos Johanna med åtta mammor till. Drack vin
och åt frukt och annat gott. Pratade och hade hur trevligt som helst. Pratade
om det vi sagt vi inte skulle prata om. Hehe. Barn och förlossningar bla.  Mamma
kom sen och hämtade mig halv ett. Då var jag så trött jag höll på somna. Men
hade så kul. Hade gärna varit kvar längre om jag inte hållit på att somna :)  



Blev sängen direkt då jag kom hem. Borstade bara gaddarna innan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0