Fredag 8 maj

Grattis igen min älskling.
Som jag skrev tidigare så fyller ju Peter år idag. Och det vi
gjorde idag då tårtorna var klar det var att slappa. Tog det
himla lugnt bara. Leo låg ute och sov en liten stund men sen
vaknade han efter en och en halv timme bara.



Har varit en riktigt jobbig dag för lillkillen så. Har haft 38,5 i feber
och varit ledsen och grinig. Men vissa ljusa stunder fanns det.
Och varför han nu varit det är för att 2 framtänder på övre raden håller
på att spricka fram. Så jag förstår han helt och hållet. Att han inte är
så kry.

När kl närmade sig kring halv fyra tror jag det var så kom Ulla-Britt,
Mona och Jonathan. Blev då kaffe och tårta. Dom for sen efter fem.
En liten stund senare då så kom mamma och pappa, Ante och Anna
Els-Margreth. Blev ännu mer kaffe och tårta då :)



Jag och pappa for sen och skulle kik om vi såg någon björn. För det
är några st här runt i byn nu så. Men inte det inte. Ska fara ut igen lite
senare och kolla.

Och medans jag väntar på att det ska bli lite senare ska jag se på Talang.
Hoppas det är något spännande man få se ikväll. Som knäckebrödsdansen
som var med i förra avsnittet :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0